Jednostka AGH  

Wydział Humanistyczny

Ładuję...
Logo jednostki organizacyjnej

Email

Wyniki wyszukiwania

Teraz pokazywane1 - 10 z 13
Ładuję...
Miniatura
Film  
Tylko metadane

Inżynier Plus: kompetencje społeczne

(2020) Pyrkosz-Pacyna, Joanna
Wydział Humanistyczny

Dzięki webinarowi:

  • poznasz wyniki badań nad kompetencjami poszukiwanymi na rynku pracy,
  • dowiesz się, czym są kompetencje społeczne i na jakie rodzaje możemy je podzielić,
  • otrzymasz naukowe dowody potwierdzające skuteczność umiejętności miękkich w wyzwaniach zawodowych,
  • odpowiesz sobie na pytanie, jak możesz kształtować kompetencje społeczne swoich studentów.


Ładuję...
Miniatura
Książka  
Tylko metadane

Logika w myśleniu i podejmowaniu decyzji

(2019) Długosz, Mirosława
Wydział Humanistyczny

Przedstawione zagadnienia obejmują następującą tematykę: logika jako nauka o zdaniach, spójniki (funktory) zdaniotwórcze, tablice zależności logicznych (tablice prawdy), tautologie, myślenie, rozumowanie, schematy wnioskowania, podejmowanie decyzji, błędy poznawcze.


Ładuję...
Miniatura
Książka  
Tylko metadane

Przedsiębiorczość

(2019) Pyrkosz-Pacyna, Joanna
Wydział Humanistyczny

Przedstawione zagadnienia obejmują następującą tematykę: definicje przedsiębiorczości, intencja przedsiębiorcza, sukces przedsiębiorczy, innowacyjność, przedsiębiorca (potrzeba autonomii, wewnętrzne umiejscowienie kontroli, motywacja osiągnięć, pewność siebie i optymizm, wytrwałość, podejmowanie ryzyka, odporność na stres).


Ładuję...
Miniatura
Zasób interaktywny  
Tylko metadane

Smart City Smart Community

(2021) Gądecki, Jacek
Wydział Humanistyczny

Kurs prezentuje koncepcję smart city oraz strategie i praktyki, związane z kształtowaniem tego środowiska życia w ramach koncepcji smart community.

W ramach wykładu wprowadzającego wdrożono perspektywę socjo-technologiczną: traktując współczesne miasta jako maszyny społeczne, zdefiniowano smart city i wskazano aktorów pozaspołecznych (ICT) w kreowaniu koncepcji smart city. Przedstawiono tu również miasto jako żywe laboratorium – prezentując koncepcję living lab i jej znaczenie dla badań socjologicznych we współczesnym mieście.


Ładuję...
Miniatura
Film  
Tylko metadane

Praca zdalna, o sztuce wyznaczania granic

(2020) Gądecki, Jacek
Wydział Humanistyczny

Dzięki webinarowi:

  • poznasz wyniki badań nad zjawiskiem pracy zdalnej,
  • zastanowisz się, jak ustanawiać zdrowe granice pomiędzy sferą prywatną i pracą w trybie home office,
  • przemyślisz użyteczność koncepcji work-life balance,
  • przyjrzysz się temu, czy potrafisz zadbać o siebie w pracy, zwłaszcza kiedy bardzo się z nią utożsamiasz.


Ładuję...
Miniatura
Zasób interaktywny  
Tylko metadane

Komunikacja społeczna

(2021) Gałuszka, Damian; Guja, Jowita; Mamak-Zdanecka, Marzena; Migaczewska, Ewa; Ptaszek, Grzegorz; Pyrkosz-Pacyna, Joanna; Stojkow, Maria; Trzcińska, Izabela; Żuchowska-Skiba, Dorota
Wydział Humanistyczny

Autorzy przedstawili temat komunikowania z różnych perspektyw – m.in. kulturowej, społecznej, medialnej, edukacyjnej, organizacyjnej oraz na różnych poziomach komunikowania społecznego (interpersonalnego, w organizacji, medialnego, wizualnego, kulturowego i międzykulturowego). Wielość i różnorodność perspektyw pozwala spojrzeć całościowo na zagadnienie komunikowania społecznego; podręcznik stanowi kompendium wiedzy teoretycznej i praktycznej.


Ładuję...
Miniatura
Książka  
Tylko metadane

Dylematy etyczne i społeczna odpowiedzialność biznesu. Zagadnienia wybrane

(2020) Mamak-Zdanecka, Marzena
Wydział Humanistyczny

W podręczniku omówiono zagadnienia: etyka, moralność, społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR).


Ładuję...
Miniatura
Film  
Tylko metadane

Uczyć o VR czy w VR?

(2020) Guja, Jowita
Wydział Humanistyczny

Dowiesz się, jakie próby są podejmowane w AGH w obszarze zastosowania VR w dydaktyce. Poznasz zatem kilkuletnie doświadczenia z laboratorium VR EduVrLab. Zobaczysz przykłady zastosowania wirtualnej rzeczywistości.


Ładuję...
Miniatura
Zasób interaktywny  
Tylko metadane

Światotwórstwo w grach komputerowych

(2023) Maj, Krzysztof M.
Wydział Humanistyczny

Kurs online stanowi praktyczne wprowadzenie do sposobów tworzenia świata fantastycznego na potrzeby projektowania doświadczenia narracyjnego (narrative design) gier wideo. Kurs ten więc nie jest przeznaczony dla osób chcących pogłębić wiedzę nt. programowania gier, level designu, scenariopisarstwa czy artystycznych aspektów grotwórstwa, a dla tych, którym bliska jest fanowska praktyka conworldingu czy world-buildingu i którzy chcieliby się przekonać, na ile jest ona zgodna ze standardami projektowymi branży gier wideo i aktualną wiedzą groznawczą. Kurs kładzie duży nacisk na analizę gier w formie komentarza wideo, a także pracę własną w dostarczonych narzędziach światotwórczych. Atutem jest też moduł samouczkowy, który pozwala na samodzielną ocenę, na ile umie się przekazaną tu wiedzę aplikować w praktyce. W kursie przeanalizujemy wspólnie następujące sposoby kreowania różnych elementów świata w następujących grach wideo:

  • BioShock Infinite,
  • Cyberpunk 2077,
  • Red Dead Redemption 2,
  • Tyranny,
  • The Elder Scrolls V: Skyrim,
  • Elden Ring,
  • Total War: Warhammer 3,
  • Deus Ex: Human Revolution,
  • Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Niezależnie przećwiczymy korzystanie z różnorodnych aplikacji ułatwiających szybkie prototypowanie światów gier wideo, tworzenie map myśli oraz zarządzanie encyklopediami i dokumentami konkordancyjnymi. Do ukończenia kursu wystarczą całkowicie dwie bezpłatne aplikacje (Nuclino oraz Miro), jednak niezależnie znajduje się tu też omówienie narzędzi wykorzystywanych przez profesjonalistów w branży oraz hobbystycznych światotwórców.


Ładuję...
Miniatura
Książka  
Tylko metadane

Prowadzenie szkoleń – zagadnienia wybrane

(2019) Kapralska, Łucja
Wydział Humanistyczny

Przedstawione zagadnienia obejmują następującą tematykę: typy szkoleń, szkolenia jako forma edukacji osób dorosłych, trener jako istotny element procesu szkoleniowego, cykl szkoleniowy i jego przebieg, metody szkoleniowe.