Artykuł  

Visibility determination in beam tracing with application for real-time sound simulation

Link do zdalnego zasobu
Dostęp z terminali w BG AGH
Data publikacji
2014
Data publikacji (copyright)
Data prezentacji
Data obrony
Data nadania stopnia
Autorzy (rel.)
Pałka, Szymon
Głut, Barbara
Ziółko, Bartosz
Nr albumu:
Prawa dostępu
Dostęp: otwarty dostęp
Uwagi:
Prawa: CC BY 4.0
Attribution 4.0 International
Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe (CC BY 4.0)

Inny tytuł
Typ zasobu:
artykuł
Wersja
wersja wydawnicza
Sygnatura:
Nr normy / patentu
Numer czasopisma (rel.)
Numer czasopisma
Computer Science
2014 - Vol. 15 - No. 2
Szczegóły wydania / pracy
Uczelnia:
Opublikowane w: Computer Science. -:. Vol. 15 No. 2, pp. 197-214
Opis fizyczny:Skala:Zasięg:
ISBN:e-ISBN:
Seria:ISSN: 1508-2806e-ISSN: 2300-7036
Jednostka AGH:
Kierunek:
Forma studiów:
Stopień studiów:
Uzyskany tytuł:
Instytucja sprawcza:
Redaktorzy (rel.)
Promotorzy (rel.)
Recenzenci (rel.)
Projekty badawcze (rel.)
Projekt
Tytuł:
ID:Program:
Instytucja Finansująca
ROR: 
Dane badawcze:
Jednostki organizacyjne (rel.)
Wydarzenia (rel.)
Dyscyplina
Słowa kluczowe
beam tracing, adaptive frustum, visibility determination
Dyscyplina (2011-2018)
Specjalność
Klasyfikacja MKP
Abstrakt

This work presents some aspects of beam-tracing techniques used in sound simulation. The Adaptive Frustum algorithm, which was designed for detecting obstacles using beam subdivision, was reviewed for its efficiency as well as its accuracy. Some possible improvements have been suggested, however, they do not fully solve the problems of using this algorithm in real-time applications. Improved algorithm implementation was tested in five scenes with different characteristics and varying complexity.

Opis
Zawartość