Film  

Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #6 – komunikacja na kursie online

DOI:
Dostęp z terminali w BG AGH
Data publikacji
2020
Data publikacji (copyright)
Data prezentacji
Data obrony
Data nadania stopnia
Autorzy (rel.)
Baran, Wojciech
Nr albumu:
Prawa dostępu
Dostęp: otwarty dostęp
Uwagi:
Prawa: CC BY-SA 4.0 PL
Attribution-ShareAlike 4.0 International
Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa

Inny tytuł
Typ zasobu:
film, nagranie, webinar
Wersja
Sygnatura:
Nr normy / patentu
Numer czasopisma (rel.)
Szczegóły wydania / pracy
Uczelnia:
Opublikowane w:. -:.,
Opis fizyczny:Skala:Zasięg:
ISBN:e-ISBN:
Seria:ISSN:e-ISSN:
Jednostka AGH: Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki
Kierunek:
Forma studiów:
Stopień studiów:
Uzyskany tytuł:
Redaktorzy (rel.)
Promotorzy (rel.)
Recenzenci (rel.)
Projekty badawcze (rel.)
Projekt
Tytuł:
ID:Program:
Instytucja Finansująca
ROR: 
Dane badawcze:
Jednostki organizacyjne (rel.)
Jednostka AGH
Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki
Pion Kształcenia
Wydarzenia (rel.)
Dyscyplina
Słowa kluczowe
kształcenie, e-learning, metodyka, nauczanie na odległość
Dyscyplina (2011-2018)
Specjalność
Klasyfikacja MKP
Abstrakt

Dzięki webinarowi: wejdziesz w buty studenta, aby zrozumieć, jakich informacji potrzebuje na początku kursu, poznasz kilka sposobów na zbudowanie w świecie wirtualnym elastycznej tablicy ogłoszeń, dowiesz się, jak komunikować się sprawnie indywidualnie i z poszczególnymi grupami uczestników zajęć, zaobserwujesz kilka przykładów na to, jak forum może zmienić się w ciekawe dydaktyczne ćwiczenie.

Opis
Contains