Otwarte Zasoby Edukacyjne (OZE)
Stały identyfikator URI dla tej kolekcji
Przeglądanie
Ostatnie wpływy
- FilmTylko metadaneOtwarte Zasoby Edukacyjne w pracy nauczycieli akademickich(2018) Grodecka, KarolinaCentrum e-Learningu AGHDzięki webinarowi:
- dowiesz się, co właściwie kryje się pod nazwą otwarte zasoby edukacyjne,
- oszacujesz, jak wiele można zyskać, korzystając z OZE,
- zidentyfikujesz i pokonasz wszelkie obawy, związane z używaniem otwartych zasobów,
- zobaczysz, gdzie szukać OZE dobrej jakości i interesującej Cię licencji,
- nauczysz się, jak stworzyć i podzielić się autorskim otwartym zasobem.
- FilmTylko metadaneJak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #4 – tips & tricks(2019) Tworzewska-Pozłutko, BeataCentrum e-Learningu AGHDzięki webinarowi:
- dowiesz się, jak sobie pomóc w pracy online poprzez planowanie postów na platformie,
- zobaczysz, jak użyć bloku HTML, aby stał się przestrzenią współpracy uczestników zajęć,
- nauczysz się, jak pomóc sobie i uczestnikom śledzić postępy czynione w kursie,
- wszystko w oparciu o realne przykłady ze szkoleń CeL.
- FilmTylko metadaneJak założyć uszy żyrafy? O Porozumieniu bez Przemocy na Uczelni(2021) Baran, WojciechCentrum e-Learningu AGHDzięki webinarowi:
- zobaczysz, jakie są cztery podstawowe możliwości reagowania na krytykę,
- poćwiczysz tłumaczenie trudnych dla nas komunikatów na język potrzeb i uczuć,
- poznasz cztery fundamenty komunikowania się w sposób wolny od przemocy,
- popracujesz na przykładzie z własnego doświadczenia.
- FilmTylko metadanePraca grupowa online(2019) Grodecka, Karolina; Chrząszcz, AgnieszkaCentrum e-Learningu AGHDzięki webinarowi:
- zobaczysz, jak poradzić sobie z syndromem gapowicza w pracy grupowej studentów,
- zastanowisz się, czy dobrze jest pozwolić studentom na samoorganizację,
- dowiesz się, jak oceniać indywidualny wkład w pracy całego zespołu,
- odkryjesz, o czym należy pomyśleć, aby przygotować skuteczny proces pracy w grupie.
- FilmTylko metadaneWspinaczka po taksonomii Blooma(2021) Baran, WojciechCentrum e-Learningu AGHDzięki webinarowi:
- przemyślisz cele edukacyjne, jakie stawiasz przed swoimi studentami,
- dowiesz, jak projektować zadania do różnych poziomów taksonomii Blooma,
- rozruszasz szare komórki, trenując układanie coraz bardziej zaawansowanych pytań i ćwiczeń,
- wszystko w towarzystwie bohaterów z opowieści o Muminkach oraz serii o Kubusiu Puchatku!