Otwarte Zasoby Edukacyjne (OZE)

Stały identyfikator URI dla tej kolekcji

Przeglądanie

Ostatnie wpływy

Teraz pokazywane1 - 5 z 177
  • Książka
    Otwarty dostęp
    Wynagrodzenia pracowników w organizacji. Teoria i praktyka
    (Wydawnictwa AGH, 2013) Beck-Krala, Ewa
    Książka składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy stanowi wprowadzenie do projektowania polityki płacowej w przedsiębiorstwie. Pokazuje najważniejsze determinanty oraz zasady budowy systemu wynagrodzeń, akcentując przy tym uregulowania prawne związane z regulaminem wynagradzania. Zaznajamia z teoretycznymi podstawami motywowania i pokazuje praktyczne implikacje wybranych teorii motywowania w wynagradzaniu pracowników. Rozdział drugi dotyczy budowy efektywnego systemu wynagrodzeń, wskazuje istotę strategicznego podejścia przy projektowaniu systemu wynagrodzeń, a także kluczowe etapy tego procesu, począwszy od ustalania celów systemu czy badania potrzeb i oczekiwań pracowników, poprzez ustalanie poszczególnych składników wynagrodzenia, aż do zastosowania pozamaterialnych instrumentów motywowania pracowników. Rozdział trzeci jest poświęcony cyklowi zarządzania systemem wynagrodzeń, a także badaniom efektywności wynagrodzeń. Czwarty rozdział ukazuje nowsze trendy stosowane w wynagradzaniu pracowników w firmach w Polsce. Książka zawiera opisy przypadków, a także przykłady narzędzi stosowanych w praktyce firm w Polsce. Może być ona przeznaczona zarówno dla studentów studiów zarządzania, zwłaszcza zarządzania zasobami ludzkimi, jak również praktyków zajmujących się wynagrodzeniami pracowniczymi w przedsiębiorstwie czy menedżerów poszukujących skutecznych sposobów oddziaływania na pracowników.
  • Książka
    Otwarty dostęp
    Elementy probabilistyki i statystyki matematycznej w inżynierii środowiska
    (AGH Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne, 2008) Barańska, Anna 
  • Film
    Tylko metadane
    Otwarte Zasoby Edukacyjne w pracy nauczycieli akademickich
    (2018) Grodecka, Karolina
    Centrum e-Learningu AGH
    Dzięki webinarowi:
    • dowiesz się, co właściwie kryje się pod nazwą otwarte zasoby edukacyjne,
    • oszacujesz, jak wiele można zyskać, korzystając z OZE,
    • zidentyfikujesz i pokonasz wszelkie obawy, związane z używaniem otwartych zasobów,
    • zobaczysz, gdzie szukać OZE dobrej jakości i interesującej Cię licencji,
    • nauczysz się, jak stworzyć i podzielić się autorskim otwartym zasobem.
  • Film
    Tylko metadane
    Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi #4 – tips & tricks
    (2019) Tworzewska-Pozłutko, Beata
    Centrum e-Learningu AGH
    Dzięki webinarowi:
    • dowiesz się, jak sobie pomóc w pracy online poprzez planowanie postów na platformie,
    • zobaczysz, jak użyć bloku HTML, aby stał się przestrzenią współpracy uczestników zajęć,
    • nauczysz się, jak pomóc sobie i uczestnikom śledzić postępy czynione w kursie,
    • wszystko w oparciu o realne przykłady ze szkoleń CeL.
    Coraz lepiej znasz platformę UPeL/Moodle, udostępniasz studentom materiały, prowadzisz dyskusje, zajęcia projektowe i inne aktywności. Niestety pracując nad zawartością merytoryczną kursu nie zawsze znajdujesz czas, aby wyszukać rozwiązania, które uprzyjemnią twoją pracę. Wychodząc temu naprzeciw postanowiliśmy podzielić się naszymi najlepszymi praktykami prowadzących kursy online. W trakcie webinaru przedstawione zostaną różne “sztuczki, kruczki i myczki”, inspirowane konferencją Moodle Moot i ułatwiające pracę nauczycieli akademickich na platformie UPeL/Moodle.
  • Film
    Tylko metadane
    Jak założyć uszy żyrafy? O Porozumieniu bez Przemocy na Uczelni
    (2021) Baran, Wojciech
    Centrum e-Learningu AGH
    Dzięki webinarowi:
    • zobaczysz, jakie są cztery podstawowe możliwości reagowania na krytykę,
    • poćwiczysz tłumaczenie trudnych dla nas komunikatów na język potrzeb i uczuć,
    • poznasz cztery fundamenty komunikowania się w sposób wolny od przemocy,
    • popracujesz na przykładzie z własnego doświadczenia.