Praca dyplomowa  

Zastosowanie algorytmu NEAT do sterowania w grze komputerowej

DOI:
Link do zdalnego zasobu
Dostęp z terminali w BG AGH
Data publikacji
Data prezentacji
Data obrony
2017-01-19
Data nadania stopnia
Autorzy (rel.)
Juraszek, Dominik
Nr albumu:
Prawa dostępu
Dostęp: zastrzeżony dostęp
Uwagi: Zarządzenie Rektora AGH
Prawa: prawa dostępu zastrzeżone
Access rights reserved
Prawa dostępu zastrzeżone - Nie udzielono licencji

Inny tytuł
Application of the NEAT algorithm in game playing
Typ zasobu:
praca dyplomowa, praca inżynierska
Wersja
Sygnatura:
0004494
Nr normy / patentu
Numer czasopisma (rel.)
Szczegóły wydania / pracy
Uczelnia: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Opublikowane w:. -:.,
Opis fizycznySkala:Zasięg:
ISBN:e-ISBN:
Seria:ISSN:e-ISSN:
Jednostka AGH: Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej
Kierunek: Informatyka (WEAIiIB)
Forma studiów: stacjonarne
Stopień studiów: studia pierwszego stopnia
Uzyskany tytuł: inżynier
Redaktorzy (rel.)
Promotorzy (rel.)
Ligęza, Antoni
Recenzenci (rel.)
Bobek, Szymon
Projekty badawcze (rel.)
Projekt
Tytuł:
ID:Program:
Instytucja Finansująca
ROR: 
Dane badawcze:
Jednostki organizacyjne (rel.)
Wydarzenia (rel.)
Dyscyplina
Słowa kluczowe
gry komputerowe, algorytm NEAT, algorytmy genetyczne, sieci neuronowe, computer games, NEAT algorithm, genetic algorithms, neural networks
Dyscyplina (2011-2018)
Specjalność
Klasyfikacja MKP
Abstrakt
Opis
Contains