Praca dyplomowa  

Zastosowanie algorytmu NEAT do sterowania w grze komputerowej

dc.contributor.authorJuraszek, Dominik
dc.contributor.departmentWydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej
dc.contributor.reviewerBobek, Szymon
dc.contributor.supervisorLigęza, Antoni
dc.date.defence2017-01-19
dc.date.submitted2017-01-13
dc.description.typepraca inżynierska
dc.identifier.other0004494
dc.identifier.urihttps://repo.agh.edu.pl/handle/AGH/89922
dc.language.isopol
dc.rightsAccess rights reserved
dc.rights.accesszastrzeżony dostęp
dc.rights.accessNoteZarządzenie Rektora AGH
dc.rights.urihttps://repo.agh.edu.pl/info/restricted-access
dc.subjectgry komputerowe, algorytm NEAT, algorytmy genetyczne, sieci neuronowepl
dc.subjectcomputer games, NEAT algorithm, genetic algorithms, neural networksen
dc.titleZastosowanie algorytmu NEAT do sterowania w grze komputerowejpl
dc.title.alternativeApplication of the NEAT algorithm in game playingen
dc.typepraca dyplomowa
dspace.entity.typePublication
thesis.degree.disciplineInformatyka (WEAIiIB)pl
thesis.degree.formOfStudystacjonarnepl
thesis.degree.grantorAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowiepl
thesis.degree.levelstudia pierwszego stopniapl
thesis.degree.nameinżynierpl
thesis.identifier.dxp161850
thesis.statusORPDORPPD1_sent
Pliki