Fragment książki  

Badanie preferencji konsumenckich z wykorzystaniem analizy sensorycznej na przykładzie chusteczek higienicznych

DOI:
Link do zdalnego zasobu
Dostęp z terminali w BG AGH
Data publikacji
2023
Data prezentacji
Data obrony
Data nadania stopnia
Autorzy (rel.)
Rusnak, Sylwia
Nr albumu:
Prawa dostępu
Dostęp: otwarty dostęp
Uwagi:
Prawa: Licencja AGH (Publikacje uczelniane)
AGH Licence (University Press) - Fair Use
Licencja AGH (Publikacje uczelniane) - Dozwolony użytek chronionych utworów

Inny tytuł
Study of consumer preferences using sensory analysis on the example of tissues
Typ zasobu:
fragment książki, rozdział, publikacja pokonferencyjna
Wersja
wersja wydawnicza
Sygnatura:
Nr normy / patentu
Numer czasopisma (rel.)
Szczegóły wydania / pracy
Uczelnia:
Opublikowane w: Koła naukowe kuźnią talentów zarządzania. - Kraków: Wydawnictwa AGH., s. 141-154
Opis fizycznySkala:Zasięg:
ISBN:e-ISBN: 978-83-67427-27-2
Seria:ISSN:e-ISSN:
Jednostka AGH:
Kierunek:
Forma studiów:
Stopień studiów:
Uzyskany tytuł:
Redaktorzy (rel.)
Promotorzy (rel.)
Recenzenci (rel.)
Projekty badawcze (rel.)
Projekt
Tytuł:
ID:Program:
Instytucja Finansująca
ROR: 
Dane badawcze:
Jednostki organizacyjne (rel.)
Wydarzenia (rel.)
Dyscyplina
Słowa kluczowe
consumer survey, sensory analysis, tissues, badanie konsumenckie, analiza sensoryczna, chusteczki higieniczne
Dyscyplina (2011-2018)
Specjalność
Klasyfikacja MKP
Abstrakt

Badania konsumenckie stanowią podstawę projektowania produktu, szczególnie w relacjach business to customer, w przypadku których kluczowe jest odpowiadanie na potrzeby i preferencje klientów. Jedną z metod badań konsumenckich jest konsumencka analiza sensoryczna, która w tym artykule zostanie wykorzystana w celu oceny istniejących produktów – chusteczek higienicznych. Podczas badania wzięto pod uwagę najważniejsze dla klientów wyróżniki i zadano badanym pytania pozwalające sprawdzić, które kryteria mają największy wpływ na końcową ocenę produktu. Po przeprowadzeniu badania okazało się, że najbardziej istotne dla ogólnej oceny atrakcyjności jest kryterium miękkości produktu. Opisane badanie sensoryczne zostało przeprowadzone przez członków SKN Zarządzanie.


Consumer research is a cornerstone at the time of product design especially in business to customer relations, where it is crucial to respond to customer needs and preferences. One method of consumer research is the consumer sensory analysis cited in this article to evaluate existing products – tissues. During the survey, the most important differentiators for customers were taken into account and the respondents were asked about them, so as to see which criteria have the greatest impact in the final evaluation of the product. After the survey, it turned out that the softness criterion of the product had the greatest weight in the overall attractiveness rating. The sensory study described was conducted by members of the Student Research Group “Management”.

Opis
Contains