Kreowanie wizerunku biblioteki akademickiej na przykładzie Naukowej Sieci Informacyjnej SGGW
Link do zdalnego zasobu
Dostęp z terminali w BG AGH
Data publikacji
Data prezentacji
Data obrony
Data nadania stopnia
Autorzy (rel.)
Inny tytuł
Typ zasobu:
fragment książki, rozdziałWersja
Sygnatura:
Nr normy / patentu
Szczegóły wydania / pracy
Redaktorzy (rel.)
Promotorzy (rel.)
Recenzenci (rel.)
Projekt
Tytuł:Dyscyplina
Słowa kluczowe
biblioteki akademickie, media społecznościowe, Facebook, Instagram, Twitter, YouTubeDyscyplina (2011-2018)
Specjalność
Klasyfikacja MKP
Abstrakt
Zgodnie ze Strategią rozwoju Naukowej Sieci Informacyjnej SGGW na lata 2021–2025 system biblioteczno-informacyjny dostarcza informacji, wzmacnia kompetencje i inspiruje kreatywność społeczności akademickiej, wspomagając budowę potencjału naukowego i dydaktycznego SGGW. Sformułowana misja jest odzwierciedleniem zmian i służy kreowaniu nowego wizerunku biblioteki jako nowoczesnego miejsca spotkań i pozyskiwania wartościowej wiedzy. Celem artykułu jest przedstawienie działań mających wpływ na wizerunek biblioteki w społeczności akademickiej. W wyniku zmian struktury organizacyjnej w 2021 r. utworzono Samodzielne Stanowisko ds. Komunikacji i Wizerunku NSI. Popularyzacja Naukowej Sieci Informacyjnej prowadzona jest zarówno w sieci, jak i poza nią. Biblioteka organizuje wydarzenia stacjonarne i online oraz bierze udział w wydarzeniach zewnętrznych. Dzięki temu Naukowa Sieć Informacyjna SGGW istnieje w świadomości społeczności akademickiej i angażuje jej członków. Informacje na ten temat są umieszczane w mediach społecznościowych: na Facebooku, Twitterze, od listopada 2021 r. również na Instagramie oraz na stronach internetowych biblioteki i uczelni.